Friday, April 9, 2010

Married Page

Ajun Wedding


Asri Wedding


Imah Wedding


Azim And Salmah Wedding


Qilah & Khir Wedding


Aishah & Anwar Wedding


Sendy & Izani Wedding


Eiyna Wedding


Nazrul & Yana Wedding


Yam Wedding


Setiap gambar2 ni merupakan teman2 yg berada di dalam kelas DIT01. Walaupun aku tidak menyertai mereka tapi itu tidak beerti aku melupakan mereka sbg teman/sahabat. Justeru aku meletakkan gambar2 ini sbg kenangan bg yg sudah berumahtangga. Mana yg aku tak sisipkan di sini atas sbb aku kehilangan gambar2 berkenaan semasa pc aku rosak sblm ni. Walau pe pn, korang di hati aku. U ar the my best fren & walau kita tak rapat tp kita da spt kuarge. Aku hrp kita tak lost contact, kalupn x dpt jmpe..If ada yg perlu aku add gambar, aku akan update dr semasa ke semasa.

No comments:

Post a Comment